Hellow..

Hemsk dag!! Jag va illamående hela dagen. Min chef påpekade hela tiden att jag var blek och att jag behövde vila, och att jag skulle gå hem så kunde han ta de sista.
Men jag är så envis, och jag vägrade göra de.. Jag var kvar på jobbet. Till slut fanns de ingenting att göra, så jag var TVUNGNEN att gå hem.

Åkte till väsby där min släkt var samlad. De va hur mysigt som helst! Jag älskar att ha stor släkt, i love it i love it.

Nu kollar jag på ABBA - The mamma mia story. Den slutar närsomhelst.. Till er som såg, visst var den bra?
Ska sätta mig och plugga nu igen, suck.. finns inge värre.

Imorgon är jag ledig, så jag skulle kunna skjuta upp plugget till imorgon. Men jag och skjuta-upp går inte bra ihop. Brukar alltid ångra mig i sista minuten, och så sitter jag där me dubbelt så mycket plugg. haha knepig människa? i know..

Iallafall, ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0