heartless?

its time to say goodbye..
Jag ska lägga ner det här.

inget funkar riktigt som de ska just nu, och jag känner inte för att blotta mina känsliga liv för er..
Men, jag har på senaste tiden blivit väldigt självständig som person, och fått världens bästa psyke.
Jag behöver inte någon för att må bra. Men just 1 person behöver jag lite extra..

Lo que pasa pasa, det viktiga är att se fram i livet. Och inte älta sig.. För det förstör, inte bara dig själv, utan din omgivning också. Jag är trött på egoistiska människor.


Men de hindrar ändå inte varken mig, eller någon annan, att ställa sig själv frågor.
Jag hatar frågor. Speciellt mina, invecklade frågor.. Och jag hatar att försöka få svar på de!
Det slutar bara med att jag bryter ihop totalt. Det vägrar jag den här gången. Jag ska göra ett endaste försök för att få svar på saker och ting. Får jag inte, så fine. Inte hela världen.

Jag har varit med om värre. Och jag tog mig igenom det!











te quiero, y te extraño.

Kommentarer
Postat av: M. El King

Va stark corazon...

por halgo pasan todas las cosas oavsätt om dem e skitstora elelr si no tienen significado..

pero igual

jag finns här por si kieres halgo

mucho love y besoos

<3

2009-03-12 @ 13:40:55
URL: http://lokito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0