De värsta jag har varit med om.

Halloo...
Träffade D efter jobbet igår, vi gick o spelade på biljardpalatset. Han vann över mig.. 3-2. Dom 2 gångerna jag vann var bara för att han tagit in 8an i mitt hål. Haha.. Han är jätte duktig :)

Efter så gick vi och åt pizza. Och de där mina vänner, det ångrar jag..
Så underbar som han är, så åkte han och lämnade mig hemma. Runt Sollentuna så började jag må såå illa!
Resan från sollentuna till mig, var hemsk&lång!
När vi gick av så bad jag honom ta min väska medans jag gick i förväg, jag visste att jag skulle ***. Så jag satte upp håret och gjorde mig redo. Och ajamen!! Vad hände när vi var 100 meter från station? japp.. precis. 
hahahaha det var det värsta jag har varit med om, och de va så pinsamt!
Han ringde mamma när vi kom hem, sen så stoppade han om mig i sängen och väntade in min familj..
Så tack för de baby =)


Vaknade 07.10 .. Onödigt, ska inte åka till jobbet förens om 1½ timma. Pluggade en stund innan jag satte mig vid datorn.
Nu ska jag hoppa in i duschen och svalka ner mig lite. Mår fortfarande jätte illa..

HALLÅ! Minns ni de jag berättade förra veckan? Om min bror som tävlar lite överallt i Sverige? (På pro evolution)
Minns ni att han hade 2-3 ställen kvar? Igår åkte han till Borås och tävlade.. Och gissa vad? Han kom 1a. Så Grattis!!
Bläddra ner lite, för en bild på honom.



tuddles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0