Wonderchild?

Hej igen!
Dagen har gått bra, lite trött nu framåt kvällen.. Jag vill INTE gå och lägga mig nu. Jag ska försöka vara vaken tills jag svimmar av trötthet. Ju mindre jag sover inatt, desto mer sover jag på resan imorgon. Låter inte de som en bra ide?
Fast de kan bli motsatt effekt (typiskt mig när jag ska ge mig in på något som jag tror är smart), jag kanske blir överhype och kommer att sitta som en hund med uppspärrade ögon hela resan ner till Växjö. Och det är ju misslyckat.

Blev förresten bjuden på en förlovningfest! Grattis Leyla, du kommer att bli en underbar fru!

Ja, och så var det här med en liten kommentar som nästan fick mig att fälla en tår.. Till dig:
OoOoOo Du mäktige från Solbergavägen, Tyresö! Ty du icke tveka att blotta ditt fagra ansikte för mig!

Nu ska jag kila iväg och dricka kaffe, lär nog skriva små inläggar då och då.









N&R - Ord kan inte förklara hur mycket jag brinner för våran vänskap. Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0