090219

Hej på er :)
Hoppas ni har haft de bra de här 2 senaste dagarna.. Själv har jag haft de awsome! Har haft väldigt mycket att göra, men jag är glad att jag får vila upp mig idag. Imorgon åker jag ner till mina rötter(haha), Växjö. Resan dit är väldigt väldigt lång, men den blir kort så länge man sover..
Idag ska jag på möte kl. 18.00. Vad de handlar om tänker jag inte avslöja nu, men håll tummarna. För det handlar om något som jag verkligen vill göra!

Fick mina försäkringspapper idag, äntligen. Jag tog ut alla sorters försäkringar, för man vet aldrig vad som kan hända. Fick hem mitt lönespecifikation också, ååh jag blev så glad... Har bara jobbat deltid, så jag blev väldigt glad när jag såg lönen. Lovade mig själv, dyrt och heligt, att inte låta pengarna gå ut på bara helgerna. Utan att lägga dom på MIG! Vill ha mina underbara skor också.. Jag valde Peep toes:en.. får se om jag blir nöjd.

Inatt när jag la mig så fick jag världens konstigaste känsla. Jag saknar dig.
Jag tror inte riktigt att man inser ens persons värde förens dom är iväg någonstans och inte kommer hem på ett tag.
De va så längesen jag kände såhär över någon.  Jag går runt som en zombie med fjärilar i magen och längtar efter dig..
kom heeeeeeem...


Skönt att åtminstone få komma ut ett tag nu, får panik över att vara instängd en hel dag.
Sen ska jag till R och hämta lite saker, som jag glömde.. typiskt mig att glömma något hos andra.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0