äntligen hemma!

PUH! Vilken dag. är helt slut..
Min lärare ringde mig innan jag åkte till uppsala och bad om ursäkt över att ha varit så otydlig över en inlämning. En artikel skulle nämligen vara inlämnad idag kl 09.00.. men hon glömde nämna de för några som studerar distans. Och Jag var en av dom..Så jag satt och skrev den på vägen till Uppsala, och tillbaka. Usch säger jag bara!
Nu har jag iallafall bara lite kvar.

Uppsala trippen gick bra, träffade Sivisen, min f.d plutonschef , och några till. Sen träffade jag ju självklart en del av 22a I
Äntligen fick jag mitt fina väktarintyg. Fast jag störde mig lite på att de inte såg ut som min plutons intyg.
Fast mitt var faktiskt lite finare, me guldram osv.
Jag hade kul i Uppsala. Fick prata med mina gamla befäl utan att ens behöva tänka på vad jag sa.
Speciellt min plutonchef. Det var så roligt att träffa alla civilt! Not: I ett nyktert tillstånd! Dom flesta i min pluton fattar nog.. haha)

Jaja, nu ska jag skriva klart ett stycke. Sen spela Guitar Hero World Tour med min lillebror.. Tror att jag ska satsa på trummorna(fast jag kickar asses på gitarren) den här gången. Hade de funnits en tävling för storasystrar som spelade GH så hade jag nog vunnit! Tänk er.. GH för Systrar. Haha jag är så jävla löjlig.. Men så jävla bra på Guitar Hero!
Bion blir tydligen inte av för min del, så jag ska passa på att plugga! Duktigt va? I knoooow.

 

This is me


Citat. " Jaa, när jag inte inte skjuter mina egna så roar jag mig med att hoppa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0