tankar..

God dagens..
Idag har jag absolut inte gjort nånting. Jag har haft det så himla tråkigt.. Däremot har jag sysselsatt mig med mina studier. Till er som går gymnasiet fortfarande; Skolka INTE! Ta tag i eran skola, och skjut inte fram saker och ting. Det blir ett h-vete att plugga upp det efter studenten. Jag tog studenten 07, men pluggar upp allt nu.. 09. Lite sent, men jag gjorde ju lumpen 08 så min tid gick ju bara åt att vara där. Fast jag ångrar att jag inte tog mig tiden ändå att öppna en bok.
Fast vem vill göra de precis efter studenten? usch, jag ska inte ens behöva plugga nu.. Hade kunnat fått bättre betyg, om jag bara hade tagit kommandot över mig själv och skött mig mer i skolan. Ångrar mig så mycket! Fick helt OK betyg, men det finns fortfarande lite brister.
så.. till er alla: STAY in SCHOOL.


iallafall jag ville bara rensa tankarna och hälsa er det, ha de så bra.



Dont bee a fool, stay in school..

Kommentarer
Postat av: La Lucha

Yo te quiero mucho a ti.. <3

2009-02-17 @ 00:44:43
Postat av: Emilia

vilken söt blogg :D länge seen... cuidate!

2009-02-17 @ 02:55:01
URL: http://emilialara.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: haha ja eller hur ;)

2009-02-17 @ 21:38:23
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0