Sunny in "Rutenbridge"

Hej underbara läsare..
Kolla ut och njut av den underbara solen! dock är de fortfarande väldigt kyligt. Men om man står vid mitt fönster, och blundar så känner man solen i ansiket.. vårkänslor till 1000!

Om drygt 2 timmar åker jag ner. Vi hade åkt tidigare, men min bror skriver ett väldigt viktigt prov just nu.
Visste ni att min bror just nu är näst bäst på pro evolution i Stockholm, och med lite tur så kommer han att bli BÄST I SVERIGE. Han har fortfarande några till att slå, någon i Malmö, boden och någon till. haha =)

Nog om min underbara bror.
Jag kom och tänka på att jag inte berättat något om mig själv! Och till er nya läsare så är jag säkert ett frågetecken.
Info om mig kommer nästa vecka..
Nu ska jag packa! Ha de bra

Min bror


 


Gissa vad han gör? haha


Kommentarer
Postat av: Romi

just när bilden är tagen eller..? isf skulle jag gissa på att han spelar tv-spel :)

2009-03-02 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0