Sorry!

Excuse me för en dålig uppdatering.
Igår så firade vi N's morbror en stund i rådhuset, sen drog vi vidare ut. Vart vi hamna tänker jag inte nämna här!
Däremot kan jag berätta att de va längesen jag satte min fot där.


Sen sov jag hos R. Gårdagen va helt OK, så länge jag fick vara med mina ladies så var de lugnt..
D ligger inne i lumpen, så honom fick jag inte se överhuvudtaget. Men snart så!
Åkte hem runt 17 någon gång. Så jag har verkligen inte gjort något idag förutom att äta o prata i telefon me D & en tjejkompis.. 

Läste en av dessa kända bloggarnas blogg, och fick mig världens garv..
Hon hade gjort världens roligaste dissarlistan. Kissemisse, varför gör du så? Jag tyckte du va en helt Ok bloggare förut, men när du börjar säga sånt om andra så.. krymper du. Missförstå mig inte, de jag vill ha sagt är att om de finns folk som ogillar andra bloggare så ska man vara lite lugn med orden, och inte så ful i munnen. Jag ogillar inte dig, men jag tappar respekten för någon som uttrycker sig med de orden som du gör. Fast du är 17 bast, så jag kanske ska ha lite överseende med dig? Rätta mig om jag har fel.

Förresten, Vem tjuvringde mig nyss och pratade om min blogg?pathetic, men tack för komplimangen!

Nu ska jag läsa en bok, och röka en cigg. Yiies jag röker, och jag skämms över de. Jag vill sluta.
Någon som kan ge mig nå bra tips?








ps. Jag älskar Rick Ross:
- Who the f*ck u think your f*cking, i´m the fkn boss!


Kommentarer
Postat av: Anders

Tjejen, förstör inte dig me Ciggaretter!

Gå till närmsta apotek, dom hjälper dig



ha en bra kväll!

2009-02-16 @ 00:14:19
Postat av: Erik

Jag håller med Anders! var stark bara, de kommer nog gå susen.

2009-02-16 @ 00:21:00
Postat av: Anonym

Hm, jag har slutat mer än 7 gånger så där ser man hur lyckat det gick för mig men..



Jag började med nikotintuggummin eller dem där tabletterna nikoquick eller vad dem heter.. Men sen finns det ju sånna där illamåendetabletter som man får utskrivet av läkare, röker man ett blåss och tar dem tabletterna så ligger man och kramar om toalettstolen en stund också.. testa dem ;) det ska nog jag göra den här gången.

lycka till. / M

2009-02-17 @ 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0