mwah

Hellow..
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit med mamma mest.
Vi vaknade ganska tidigt och gick och tränade tillsammans. Tror att jag drack för lite vatten, för jag fick världens huvudvärk efter de. Har inte pluggat alls idag, de funkar liksom inte att plugga samtidigt som man har ont.

Helgen gick väl som den skulle. Orkar verkligen inte berätta om den, men jag kan säga att begravningen var väldigt fin.
Trodde inte jag skulle klara av att hålla mitt långa tal, men de gjorde jag..

Kom hem igår, världens längsta resa. Och jag va så irriterad på all snö som föll, så jag kunde knappt sova. Satt bara och klagade på snön hela vägen tillbaka till Stockholm, haha. Varför vägrar snön försvinna?är det någon som vet när den kommer att försvinna??? usch!!

Nu ska jag ta en alvedon. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0