Jag börjar komma in i det här..

Kan inte fatta att jag börjat blogga,haha. Men det är ju hur kul som helst.
Vaknade och kände mig yr och illamående. Och de va synd för att jag skulle träffa R & N tidigt idag. Så de blev inte av.. Känner mig dock lite bättre nu, och det är bra eftersom jag måste åka heela vägen till Gamla stan och lämna ett papper till min bror. Fast min kropp gör ont, och jag är helt seg... Jag som varit så frisk på sistone.
De viktiga är att vila ut ordenligt till imorgon, eftersom jag kommer vara utomhus 80% av dagen. Först till Uppsala, sen träffa R&N och gå på bio. Fredag den trettonde, mmmm =)!

Börjar kännas konstigt att blotta sitt liv på nätet sådär. Speciellt efter att jag varit så gömd på senaste tiden. Haha!

Drömde att jag färgade håret svart, fick panik.
Sist jag gjorde de var de 2006, och det tog månader för mig att få tillbaka en ljus färg. Jag tappade så mycket hår..
Fast de gjorde inte så mycket, ni som känner mig vet att jag har massor av hår(på mitt huvud. Skriver så de inte misstolkas höhö) tycker lite synd om er tunnhåriga..

Mamma sitter och jämnför mitt gamla liv, med mitt "nya" liv.
Hon är så rolig. Hon drar upp massa gamla grejer som när jag.. Hmm, låt oss bara säga " Inte visste bättre".
Nu sitter hon och pratar om hur glad hon är över att jag äntligen träffat folk som vill mig väl.
Jag "mm":ar massor.. låtsas lyssna. Jag vet redan, jag vet redan hur bra jag lyckats efter allt. 
Men jag måste erkänna att de känns hur bra som helst att höra det igen..

Min löjtnant sa en väldigt bra sak till mig en gång (När vi hade vårt soldatprov) :
 - Ge aldrig upp. Det kan alltid vara värre!
 

Och Ja mina vänner, de kan det. Le åt de du har..
Klipp bort alla negativa personer i ditt liv. De gjorde jag, och de var de bästa jag någonsin gjort.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0