känns lite.. barnaktigt. =P

Okej, min uppgift den här veckan var ju att berätta lite om mig. Men eftersom jag kan vara så glömsk så ska jag istället svara några roliga frågor som jag fick på min mejl..  Så får ni veta lite om mig.såhär "tidigt" på morgonkvisten. hihi


About Me
namn: Leyla
födelsedatum: 10 Juli 1988
födelseplats: Växjö
bor: stockholm
hårfärg: brunt
längd: .. 163
skostorlek: 38
civilstatus: Upptagen
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: kräftan


Har du under den senaste månaden:
Haft sex? haha, ja..
tappat bort saker? Nää
druckit alkohol? Nää
rökt? Om det är cigg som menas, så aah.
shoppat? Oh yiies..
stulit något? Nej!
motionerat? Jaa!
solat? Jaa, 2 ggr.


antal:
antal människor du skulle ge ditt liv för: 2, mina föräldrar
antal piercings: 6 st.
antal tatueringar: 2 st
antal syskon: 2 underbara!
antal saker jag ångrar: Ingenting, allt hände för en anledning..
antal skor: alldeles för många skor..
antal mascaror: 1! Och den är bäst.
antal personer du kysst: Jag räknar inte..


Var ärlig!
svär du? ibland, när jag är pissed of..
sjunger du? Haha.
Varit otrogen? Tyvärr, Så ja de har jag. Fast inte i mitt nuvarande förhållande!
plattar håret? Jag är välsignad, min hår är redan rakt. (fast inte platt platt, mitt hår har volym ;) )
gråter du? När saker och ting blir för mycket så, ja.. drar mig undan och är för mig själv.
varit depp? Ja! Om något hänt min släkt/familj. Handlar det om andra så verkligen inte.
sett upp till någon? Min farmor. (Vila ifred)


har du någonsin:
däckat eller varit jättefull? både och, men det var väldigt längesedan
blivit kallad hora? De har jag nog.
blivit nedslagen? Under hela mitt liv, så har jag bara tagit EN smäll.
Slagit någon? missförstå mig inte nu. Men Ja, förut.
ljugit om din ålder? Varför skulle jag det? Jag är i den bästa åldern.
bråkat utan anledning? ALDRIG, mina bråk har alltid en grund! Oavsett vad.
Varit uppe 24 h? wanna know my record?

i framtiden:
namn på barn? Ja, det är bestämt.. :$
hur vill du dö? i lugn och ro.
vad vill du bli när du blir äldre? I wanna be a cop. ;)
vart vill du bo när du skaffat familj? Växjö, Jag är inget stort fan av storstaden.. Jag vill settle down me min familj.
drömjobbet? Polis.

brukar du:
lyssna på musik? alltid
äta mat? Riktigt mat, Ja.
dricka vatten? alltid
dricka alkohol? inte ofta
vara lat? Nä, i am a reaaaal worker..
skratta: alltid. haha
kramas? haha aa min pojkväns kramar är bäst.
sova? Ja!
jobba? i skolan? Både och, pluggar upp betyg samt jobbar
ha pengar? Ibland. 
Om Inte, frågar du dina föräldrar?Undviker att  fråga mina föräldrar om pengar.Sånt är pinsamt! Har jag inte pengar, får jag skylla mig själv. Jag är fullt frisk och kan arbeta.  Självklart får jag om jag frågar.. men som sagt, Jag undviker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0