God morron..

Väldigt god morgon!
Vad hände inatt?Somnade 02. Inte likt mig, jag är helt seg! Och bara jag tänker på kylan så får jag lust att ringa Sivan och avboka vårt möte. Men de funkar inte så.. Ett löfte är ett löfte. Och jag har lovat henne i en hel vecka att komma.
Varför är det så dyrt att åka till Uppsala? haha. Missförstå mig inte, jag är inte snål. Men har man åkt gratis i nästan ett år, så får man liite ont i hjärtat av att betala pengar. Trött som jag är, kommer jag säkert lyckas att somna, och bli väckt av kvinnan på upptåget. Och eftersom jag är så konstig när jag är nyvaken så kommer jag att leta efter mitt värnpliktslegg, per automatik. usch, kanske ska stå hela vägen för att slippa skämma ut mig. Jaja.

Fast å andra sidan, känns de lite för lite att betala några hundra, det är ju trots allt mitt f.d hem.. haha
Och jag kommer att få gå in genom grindarna igen. Skumt. Jag som längtade därifrån!
Jaja, jag har klagat färdigt..Ska duscha och byta om.

ps, Jag har ont i magen..
Är jag nervös? Eller hungrig? Kanske åt något dåligt igår? ...Hmmm


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker också att det är helt sjukt att folk inte vågar stå för det dom säger! Tack förresten :)

2009-02-13 @ 12:53:51
URL: http://mmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0