Fredag den 13:e

Ajjamen!
Efter att jag skrivit inlägget där nere, så märkte jag att min laddare blivit kvar på upptåget. Varför?Varför?VARFÖR?
Jag vet inte vad det varit med mig den här veckan, jag har vält glas, tappat mat, tappat bort pengar etc etc.
Hoppas jag bara värmde upp inför den här ångestdagen, Där min mobil skildes från sin själsfrände, laddaren.
Och jag hoppas verkligen att det är över. Det är inte OK att vara slarvig..

Iaf, dramatisk som jag är så fick jag panik. Jag stresskrev klart min artikel, och åkte till edsberg. Där min lilla kusins kompis lånade mig sin laddare. Jag kan inte vara utan min telefon, de funkar inte.. Jag är beroende av den. Tyvärr.
Sen åkte jag till Gamla stan och träffade mina kusiner. Nu sitter jag iallafall här, hemma hos dom med mina laptop på knäna och bloggar. Mina kusiner sitter bakom mig och spelar Halo.
Halvtråkiga fredagar är priset jag får ta efter att ha skolkat (i gymnasiet) från Polishögskolans "krav ämnen"  och bara lyckats fått godkänt i de ämnena. s-u-c-k..

Nu ska jag spela Halo och göra de bästa jag kan av tiden som återstår av denna fördömda dag.
Snacka om att utomjordingarna i spelet ska få sota för allt. ooh yes.


Jag bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0