:)

Gokvällens! haha
hoppas allt flyter på som vanligt..

Smarta Leyla har råkat avsluta sitt konto, så jag har tyvärr inte fått min lön..
desperat som jag är ringde jag min f.d bank och skällde ut dom. Skälla ut företag, det är jag bra på!
Sen var jag tvungen att ligga på min säng resten av morgonen för att jag hade så ont i min mage.
yiies.. Ni förstår nog varför. Iallafall, Efter några timmars vila så släpade mamma ner mig till torget där jag blev "kund" på en annan bank. Hoppas den här är bättre. Jag måste ju ha min lön? Tydligen så studsar lönen tillbaka till min arbetsgivare som senare sänder ut en AVI. Tur att jag han ge henne mitt nya bankkonto.
Finns inget värre än att gå och hämta ut sina pengar på en bank.. ååå..


Jaja, Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma o pluggat. Och köpt glass till mina kusiner, mums..
Längtar så mycket till Salsa- och urbancruise..









Ja just det! Igår kväll så en vän, eller.. snarare en gammal "vän" till mig att han hade hört rykten om att jag var väldigt bra på att förstöra? Snälla! Jag vet inte exakt vilka det är som läser min blogg.. Men om ni tillhör den där "lilla gruppen" som jag.. ogillar, så Stick,beat it och försvinn! För ifall ni inte har stake att säga sakerna i mitt ansikte, så har ni verkligen ingenting i mitt liv att göra. Ni är alla en klump skojare som inte har bättre för er än att bry er om andra.
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.. Don be a hater! Hata inte för att ni vet att jag har det BÄTTRE än er, ni tjänar ingenting på det. Jag gillar inte att lägga ner energi på er. Men nu känner jag att jag måste. Det här blir det enda som jag skriver här (ang. det) För personen som berättade har själv ingen stake i sig att berätta, därför skriver jag det här och HOPPAS på att ni läser de. Ta sakerna med mig istället för att använda eran mun till annat. Verkligen, I dont bite...
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: du kallar oss hatare va?

2009-02-26 @ 14:01:54
Postat av: du kallar oss hatare va?

ja ja ja ja... gillar hur du lägger ner energi på oss :) fortsätt så

2009-02-26 @ 14:02:45
Postat av: Fortsätt så!

Dumb ass idiot!

Läste du inte att hon skrev att hon kände att hon var tvungen att göra de? Hon vill ju helst inte lägga ner energi. Men hon måste så att ni ska fatta!Och de roliga va ju att någon,du dåra, reagerade stark. Känn dig inte poppis för att hon la ner energi. Hade du/ni betytt något så hade hon gjorde för längesedan. Hon har rätt, tycker jag.

Folk som hatar, snackar.

2009-02-26 @ 22:45:58
Postat av: Leylita

Att lägga lite energi på er är de minsta jag kan göra efter att ni lägger dubbelt så mycket på mig.

Så se det som ett tack istället för att bli så grinig och lägga ner ÄNNU mer tid på att skriva en kommentar..



Tack för mig, I rest my Case ;)

2009-02-26 @ 22:57:37
URL: http://leylita.blogg.se/
Postat av: hahahaha

hahaha wooord tjejen.. Du vet va du vill.

skit i dina "haters" som du så bra uttrycker de :D

2009-02-26 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0