yiiees, jag är smålänning..

Nu sitter jag här i växjö med släkten och familjen. Helt slut! Resan har aldrig kännts så lång. Tog typ 5 timmar? Pappa va lite slow on the highway idag. Jag visste att de skulle bli misslyckat att försöka vara vaken igår natt. Somnade runt halv tre, men sov jag något under resan?Svar:Nej. Sov typ 50 minuter sen var jag pigg som en ärta.. haha.
Alla har kommit fram väl behållna. Vissa sitter och fikar nu..
Min bror kom på en väldigt smart grej under resan: ingen orkade hålla i hans iPod touch så vi försökte lägga den på olika ställen i bilen, men den ramlade bara ner. Till slut så satte han fast den på handtaget där uppe, ovanför fönstrena. Hmm, jag är inte världsbäst på att förklara men jag ska ladda upp en bild så att ni ser.
 
Vissa är och fixar lokalen där mottagningen ska äga rum, efter begravningen. 
En sak jag inte förstår, varför ska de alltid dröja veckor, efter en persons bortgång, till personen begravs/kremeras?
Det har varit en jobbig månad för oss alla, och när man äntligen börja acceptera va som hänt så är de dags för begravning. I början skulle jag inte alls åka ner hit pga att de skulle blir alldeles för jobbigt för mig igen. Men jag är här för att åter igen ta farväl. 

Jag vill passa på att tacka alla som varit stöd för mig och min familj. 


Här är iaf en bild på min brors smarta(?) uppfinning





Och till er som inte visste, så är jag härifrån.
Det här är mitt, komma-bort-från-storstaden-ställe.
Och det är ju trots allt här jag kommer att plugga till polis.
(När jag kommer in)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0